نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا فروردین 95  دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا بهار 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید.  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 مباشد.

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آکا آنتدون آنتالیا از هتل های 5 ستاره در منطقه کمر آنتالیا می باشد ، این هتل از شیک ترین هتل های آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و در ساحلی زیبا واقع شده است.دراتاق های این هتل شما می توانید شاهد نمایی زیبا باشید .

از امکانات اتاق های هتل می توان به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . را نام برد. شما مسافر تور آنتالیا می توانید از رستوران های هتل استفاده کنید وخوراک و غذای مورد علاقه خود را میل کنید.

همچنین امکانات دیگری برای تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شده است که می توان به زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام بخار و . . . اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. قابل ذکر است که شما می توانید سوغاتی های خود را از فروشگاه هتل بدون صرف وقت اضافی خریداری کنید. 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکا آنتدون آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.

 

این هتل از هتل های 5 ستاره در آنتالیا می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی بسیار مناسب است و فاصله آن تا فرودگاه 35 کیلومتر می باشد و از منطقه کمر 20 کیلومتر فاصله دارد. هتل گرند رینگ آنتالیا مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری می باشد که می توان به ساحل اختصاصی ، فضای سبز ، اتاق های خانوادگی ، سوییت ، سونا و جکوزی ، رستوران با سرو بهترین غذاها برای مسافران تور آنتالیا ، کافی شاپ ، سالن زیبایی ،سالن بیلیارد و بولینگ ، اتاق بازی برای کودکان و . . . می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره معروف در آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا, بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید.  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 مباشد.

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا 94، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
    

پارک ملی در تور آنتالیا پاییز 94 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا 94 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا 94 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل لیماک آرکادیا هتلی پنج ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 444 اتاق میباشد. از مزیتهای این هتل پلاژ اختصاصی میباشد. از مزیتهای  اتاق های هتل میتوان به ماهواره  ، تلویزیون ال سی دی ، حمام ، مینی بار ، سشوار و... اشاره کرد.تمامی اتاق ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 میتوان به استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، استخر ویژه کودک ، سرسره آبی ، سالن فیتنس ، ماساژ ، سونا ، مراکز زیبایی ، سینمای روباز ، مراکز خرید ، بیلیارد ، والیبال ساحلی ، زمینهای مختلف فوتبال ، خشکشویی و اتوشویی ، تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیماک آرکادیا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا دی 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل میراکل آنتالیا هتلی پنج ستاره ومناسب برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است.این هتل هتلی ساحلی و زیبا و دارای یک استخر بسیار بزرگ و بسیار زیبای روباز است . این هتل از مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای بیش از 700 اتاق میباشد.این هتل در سال 2005 ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین تور آنتالیا پاییز 94 مانند خدمات سرو غذا در اتاق ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، مینی بار ، اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام  وجود دارد در هتل بسکتبال و یک زمین فوتبال ، زمین تنیس ،  استخر بزرگ ، استخر کودک ، استخر آبگرم ، استخر همراه با صندلی و سایبان برای حمام  آفتاب ،تنیس ، تنیس روی میز ،  والیبال ساحلی ، دارت ، تیر اندازی  با کمان ، بدمینتون ، بیلیارد ، جت اسکی ، قایق موزی ، قایق موتوری ، موج سواری ، دریانوردی ، رستوران با انواع غذاها و انواع نوشیدنی ها و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مسافرانی که بلیط آنتالیا را تیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا

 

 


 

بلیط آنکارا

فرودگاه بین المللی اسنبوگای آنکارا در فاصله 15 مایلی شهر واقع شده که 26 ایر لاین در این فرودگاه مشغول فعالیت می باشند . فرودگاه اسنبوگا به 58 شهر مهم پرواز مستقیم داشته و در هفته 889 پرواز داخلی و 259 پرواز بین المللی در این فرودگاه انجام می پذیرد. مهم ترین پروازها از تهران به مقصد آنکارا و بالعکس ترکیش ، ایران ایر ، لوفتانزا و ماهان می باشند .

بلیط هواپیما خارجی آنکارا با ایرلاین ماهان

مسافرانی که بلیط آنکارا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنکارا با ایرلاین ماهان 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد و فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر است. در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه در ساعات 5:30 و 7:30 و 11:00 پرواز تهران انکارا با ایر لاین ماهان صورت می گیرد.

  

 مسیر تهران آنکارا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلیط آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مسافرانی که بلیط آنتالیا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا



فرودگاه میلاس در 35 کیلومتری شمال شرق بدروم واقع شده است. فاصله هوایی تهران بدروم 2153 کیلومتر می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین اطلس جت

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز 14 ساعت و 55 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز 6 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز 8 ساعت و 50 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه سابیها استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

 

 

مسیر تهران بدروم

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلیط آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ یک هتل 5 ستاره ساحلی است که در سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای چشم انداز بی نظیری می باشد. مسافران تور آنتالیا تابستان 94 می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند و سفر خوشی را تجربه کنند. این هتل دارای چشم اندازی از دریای نیلگون مدیترانه و کوهستان زیبای تاروس است. اتاق های هتل کریستال تات بیچ دارای تراس های شخصی هستند که منظره بی نظیری را مقابل چشمان مهمانان عزیز این هتل فراهم آورده است.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

از امکانات این هتل می توان به 4 رستوران بی نظیر آن که غذاهای لذیذ ایتالیایی و مکزیکی را سرو می کنند اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به 7 زمین تنیس , سالن بدنسازی , پارک آبی بزرگ و... اشاره کرد. خوب است مسافران تور آنتالیا تابستان 94 بدانند که این هتل تا فرودگاه 30 کیلومتر فاصله دارد.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال تات بیچ آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آدورا گلف آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

هتل آدورا گلف از هتل های 5 ستاره و ساحلی زیبای آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل متشکل از 500 اتاق بدون تراس و با تراس می باشد. اتاق های آن به مساحت 30 متر مربع و از تمام امکانات رفاهی برخوردار می باشد. علاوه بر این این اتاق ها از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند , چشم اندازی بی نظیر از دریا و فضای سبز که بسیار زیبا می باشد. مسافران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل بدون شک سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای زمین گلف , مینی بار , رستوران های بین المللی , بوفه غذاهای رژیمی , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , والیبال ساحلی , جت اسکی , سالن ماساژ و بیلیارد و ..... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا عید فطر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا گلف آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیز تور آنتالیا عید فطر 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافران تور آنتالیا عید فطر 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورج کانتی آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

هتل ریکسوس لارس از بهترین هتل های 5 ستاره سواحل ماسه ای لارا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل این است که تنها 8 کیلومتر تا فرودگاه و 1 کیلومتر تا نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد. آنچه که باعث شهرت این هتل شده استخر روباز آن می باشد که نظر مسافران تور آنتالیا تعطیلات خرداد 94 را به خود جلب کرده است.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که گردشگران عزیز می توانند از هوای پاکیزه آن لذت ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این آنچه که زیبایی این هتل را دوچندان می کند جنگل های زیبا و سرسبز اطراف آن است که هتل را محاصره کرده است. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از فضای زیبا آن و هوای پاکیزه سواحل مدیترانه نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس لارس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تور آنتالیا پارک ملی کوه های المپوس بیگ

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را از کوه های المپوس این شهر گرفته اند. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 شده است.

تور آنتالیا پارک ملی کوه های المپوس بیگ

این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران عزیز تور آنتالیا تعطیلات خرداد 94 می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران تور آنتالیا عید فطر 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا پارک ملی کوه های المپوس بیگ

 

تور آنتالیا پارک ملی کوه های المپوس بیگ

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تور آنتالیا مسجد کنگره دار yivli minareli

مسجد yivli minareli در قرن سیزدهم توسط یک پادشاه سلجوقی به نام سلطان علاءالدین کی قباد در مرکز شهر توریستی آنتالیا ساخته شده است. این مسجد دارای مناره های بسیار زیبایی است و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 شده است. این مسجد به دلیل قدمت و زیبایی که دارد به یک سنبل در آنتالیا تبدیل شده است. این مسجد در حقیقت یک مدرسه بوده است که علوم دینی در آن تدریس می شد و نام آن مدرسه کاراتای بود. مسجد کنگره دار از آن جهت معروف شده است است دارای طراحی و معماری خاصی است و حکاکی های بی نظیری روی سنگ های آن وجود دارد. در واقع آنچه که جلوۀ زیبا به این مسجد بخشیده است کاشی های مناره دار و شکسته ای است که برای ساخت آن استفاده شده است. گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 بدانند که این مسجد از زیباترین مساجد شهر توریستی آنتالیا است و دیدن آن خالی از لطف نیست.

تور آنتالیا مسجد کنگره دار yivli minareli



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مسجد کنگره دار yivli minareli,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تور آنتالیا ساکلیکنت

ساکلیکنت یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکایکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار دارد. گردشگران عزیز تور ـنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا به منطقه ساکلیکنت بروند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که نظر گردشگران را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا ساکلینت

بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سمپتامبر تا آوریل به این منطقه بروید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های جوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا شده است.

تور آنتالیا ساکلیکنت

همچنین گردشگران عزیز می توانند در رستوران های این منطقه انواع غذاهای سنتی و یا بین المللی لذیذی را نوش جان کند و لذت ببرند. یکی از منار زیبای این منطقه آب رودخانه آن است که در فصل تابستان شفاف و کریستالی می باشد و چون نور خورشید به آن نمی رسد آب رودخانه همیشه خنک است. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا با رفتن به منطقه ساکلیکنت می توانند لحظاتی خاطره انگیز و لذت بخش را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساکلیکنت

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساکلیکنت آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد